Soojuspumpade garantiitingimused
Viru Meistrid OÜ poolt müüdud ja paigaldatud soojuspumpadele annab tootja 24-60 kuulise
garantiiaja soojuspumpade (edaspidi Seadme) esmasest käivitamisest.
- Garantii üldtingimused
1.1.1. Garantii annab Tellijale õiguse nõuda garantiitähtajal Seadme parandamist
või asendamist eeldusel, et Tellija on täitnud Seadme hoolduse tingimusi
(hoolduse põhitingimuseks on Tellija poolne iga aastane hooldustööde
tellimine) ja järginud Seadme kasutusjuhendit.
1.1.2. Töövõtja poolt määratud isik teostab garantii alla minevaid töid mõistliku
aja jooksul, mis võivad sõltuda tööde iseloomust, Seadmele ligipääsust,
aastaajast ja muudest ilmastiku tingimustest, kui ka Tellija poolt Seadmele
ligipääsu võimaldamisest. Garantiitööde teostamise täpne aeg lepitakse
Tellija ja Töövõtja vahel igakordselt kokku.
1.1.3. Garantii ei hõlma Seadmel ilmnenud puudusi, kui puudused on ilmnenud
või tekkinud Tellijast tingitud asjaoludel, sh kuid mitte ainult, välistest
põhjustest ja süülisest tegevusest, Seadme valest või mittesihipärasest
kasutamisest, Seadme valest hooldusest ja remondist, remondipüüdlustest
või muust tegevusest, mehaanilisest vigastusest (sh kukkumine, põrutus,
löögi, raputus, mustus), Seadme ja/või sellega otsese seoses oleva osa
seerianumbri, kontrollkleebise, kaitsekile või markeeriva kleebise
rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest, Seadme omavolilisest
ümberpaigaldamisest jms;
1.1.4. Kui Tellija ei ole nõuetekohaselt täitnud käesolevaid garantiitingimusi, siis
garantii lõppeb ning Seadmel kõrvaldatakse puudus võimalusel tasulise
remondi korras. Tasulise remonttöö hind sõltub vea olemusest ning
teostatakse vastavalt hinnapakkumisele.
1.1.5. Töövõtja või tema poolt määratud isik on kohustatud Seadmel esineva
puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks Tellija nõudmisel tegema
ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisis
selgub, et Seade on korras või defekt ei kuulu garantii alla, siis hüvitab
ekspertiisikulud Tellija.
1.1.6. Pärast garantiiaja lõppu ei saa Töövõtjale garantiinõudeid esitada. - Garantii kehtivus
2.1. Garantii kehtib ning Tellijal on õigus nõuda garantiist tulenevate kohustuste
täitmist, kui on täidetud kõik alltoodud eeldused:
2.1.1. Seadme defekti on välja selgitanud ja parandustööd on teostanud või muul
viisil Seadme Lepingule vastavuse taganud üksnes Töövõtja poolt
määratud garantiitööde teostaja;
2.1.2. Tellija on esitanud Töövõtja poolt määratud garantiitööde teostajale
Seadme üleandmise-vastuvõtmise akti, Seadme mudelinime ja
seerianumbreid;
2.1.3. Paigaldatava Seadme korral on paigaldustööd teostanud Töövõtja poolt
aktsepteeritud ettevõte;
2.1.4. Kogu garantiiperioodi jooksul on teostatud Seadme hooldustöid vastavalt
hooldusjuhendile ja Töövõtja poolt aktsepteeritud ettevõtte poolt.
Hooldustööd on tasulised;
2.1.5. Tegemist ei ole Seadme töötamise seisukohalt ebaolulise (kriimustused
jms) veaga, normaalsest kulumisest, Seadme ümberpaigutamisest või
muust juhuslikust kahjustustest, Seadme hoolimatust või mittesihipärasest
hoidmisest ja kasutamisest või ülekoormamisest tingitud veaga;
2.1.6. Tegemist ei ole Töövõtjast sõltumatutel põhjustel tekkinud rikke
(vandalismid, äike, vesi, lumi, tulekahju, pingemuutused vooluvõrgus,
elektrostaatika, lühised, jms).
2.2. Garantii kaotab püsivalt kehtivuse muuhulgas järgmistel juhtudel:
2.2.1. Tellija soovil teostatud seadme kasutustingimustele ja paigaldusjuhendile
mittevastava paigaldusviisi korral;
2.2.2. Töövõtja poolt aktsepteerimata isiku poolt teostatud paigaldus- või
hooldustööde korral;
2.2.3. Ehitatud torustiku diameetrid ei vasta Seadme nominaalsetele
vooluhulkadele (soojuspumpade nominaalsed vooluhulgad on fikseeritud
soojuspumpade tehnilises dokumentatsioonis);
2.2.4. Seadmete elektriühenduste puhul ei ole järgitud Seadmete tehasepoolseid
näidustusi seal hulgas nõuetekohast kaitseautomaati, toitekaablit või
sidekaablit.
2.2.5. Seadet ei ole paigaldatud (sh kui seda pole teinud Töövõtja Tellija soovil),
kasutatud või hooldatud Seadme tehnilistes tingimustes toodud paigaldus-
, hooldus- ja kasutustingimustele ja Töövõtja soovitustele ning Lepingus
toodud tingimuste mistahes rikkumisel. - Tellija kohustused Seadme rikke korral
3.1. Garantii kehtib üksnes juhul, kui Tellija on Seadme rikke korral toiminud
järgmiselt:
3.1.1. Lülitanud Seadme välja puldist ning seejärel elektrivõrgust;
3.1.2. Pöördunud Töövõtja poole ning esitanud pretensiooni. Pretensioon
loetakse Töövõtjale esitatuks vaid juhul, kui see on saadetud e-posti teel
aadressile info@mugavkyte.ee. Suusõnalisi ja telefoni teel
esitatud pretensioone ei registreerita ning seda ei loeta ametlikuks
teavitamiseks. - Garantii ei välista Tellija õigust esitada Töövõtja vastu Seadme Lepingule
mittevastavuse korral Lepingus sätestatud tingimustel muid seadusest
tulenevaid nõudeid. - Garantiitähtajal asendatud asja suhtes kehtib edasi esialgne garantii ning uut
sama kestusega garantiid ei anta.
Täpsema informatsiooni, tehniliste juhiste ning soojuspumpade tehnilise
dokumentatsiooniga tutvumiseks palun saata e-kiri aadressile
info@mugavkyte.ee